Vårt livsstilsprojekt

Saker och ting går framåt. 

Nu bor vi äntligen i vårt hus sedan 18 dagar! 

Jag har gått och funderat på att det är ett gemensamt livstidsprojekt vi gett oss in i och känner mig väl tillfreds med tanken. Det enda jag har att invända mot det är att jag vill kalla det vårt gemensama livsstilsprojekt istället. 
Det låter mycket mindre betungande och mera sunt. För visst blir det en del av ens livsstil.

Vi trivs båda galet bra och är så nöjda med vårt verk! Här vill vi leva tillsammans med vår familj. 

Ofta sitter jag i soffan, eller...då och då sitter jag i soffan och ser bilder framför mig hur det en gång såg ut. 

Här kommer några före- och efterbilder.  
   


 En hel del har tagit form men det är mycket kvar, mycket roligt!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej! Hittade hit via DN och artikeln om Torptalibaner... Kul att läsa om ert hus! Lycka till med sluttampen. :)

Svar: Hej Andrea!
Vad då DN och ngn artikel, hänger inte med? Hur hittade du oss via den artikeln??

Stenhusbyggare

2012-09-25 @ 11:09:27
URL: http://entilltorpblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0