Pärmen återfunnen

Pärmen återfanns på konstruktörens kontor, vilken lättnad!

Jag ska från och med nu aldrig ta med mig hela pärmen utan bara de papper man behöver för det ärendet man ska uträtta. Sedan pärmen försvann i går har jag känt mig alldeles naken.....Tur att den kom till rätta!

På eftermiddagen har vi varit på Kamincenter och försökt lösa kruxet med att kunna leda pizzaugnsröret och kaminröret upp i samma skorsten. Det verkar krångligare än man kan tro, så det blir spännande att se vad de hittar för lösning på det och vad det kommer att kosta.

Efter en halvlång dag åkte vi ut till tomten för att titta på solennedgången. Vi passade samtidigt på att ta en promenad runt åsen och även upp i naturreservatet i närheten. Idag såg vi att Viden börjat slå ut!

Jag har kanske sagt det förr men säger det igen, man blir så lycklig av den miljön! Vi måste kunna bo där om ett år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0