Äntligen slut på värsta veckan

Jag kände det på mig, att det skulle bli en tung vecka, och ack så rätt jag hade!

Måttbeställda takstolar i form av kertobalk som inte passar
Material som är trasigt
Murning som får kritik
Offerter som inte håller vad de lovar....

Fy för att vara "spindeln i nätet" och byggherre i det här läget!

Som tur är börjar en ny vecka i morgon och förhoppningsvis blir den lite bättre och lite lugnare.

Vad som är positivt är att vi har hunnit köra massor av sopor till tippen 
Att vi börjat spåra för el idag vilket går mycket snabbare än vi tänkt
Att taket börjar läggas i morgon
Att vi har hittat en plåtslagare till plåttaket
Att vi köpt bilbarnstol
Att folk som joggar förbi huset ropar "fan va snyggt det blir!"
Att alla grannar vill vara med på grävningen för vatten och avlopp....

I veckan är Mattias borta men jag ska fortsätt med att fixa spårningen för elen. Duktig jag kommer känna mig då :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0