Förhandsvärdering


Jag skulle vilja skriva ett inspirerat inlägg men jag känner mig lite för trött för det, så det blir helt enkelt snabb information om dagen som gått.

Dagen började med att vi träffade förhandsvärderingsmannen på tomten. Han verkade uppskatta vårt val av att bygga i lättbetong och utformningen av huset. Läget verkade väl inte helt fel, det finns ju sämre :) (min tolkning) Nu blir det spännande att se hur det faktiskt värderas till slut. Hoppas vi får veta snart! Spekulationerna är i full gång här hemma.

Efter det drog vi iväg till Stockholm och Husmässan där vi skulle kolla på fönster (skulle ha åkt dit i torsdags men han inte). Måste säga att Husmässan var rätt ödslig och lite hafsig som vi kände det. Jag hade väntat mig något helt annat. Fönsterna fick förstås direkt underkänt av Mattias så nu får vi leta vidare. Äkta kittade spröjs är det enda som gäller......

Glömde, dagen började faktiskt innan mötet på tomten med ett möte på Eskilstuna handelsstål som eventuellt ska leverera alla stålbalkar till huset. Det känns bra och faktiskt inte allt för dyrt heller.


Nu liten stund i soffan innan man äntligen får gå och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0