Allt på en gång och lite till..!

   
Älskar att vara spindeln i nätet och idag har jag varit det igen. Runt tiosnåret så där hade jag full koll på nätet jag kastat ut och alla jag fångat i det......Allt hände samtidigt!

Grävare dök upp en halvtimma för tidigt för att prata vatten och avlopp, lättbetongleverans från Estland dök upp även den en halvtimma för tidigt och grävaren på plats ville ha dräneringsrör nedlagda.

Som tur var skötte murarna på hela taget sig själva och klockan tio var det dags för vatten- och avloppsmöte med Eskilstuna energi- och miljös anslutningsansvarig tillsammans med grävare och granne.

Jag gick på möte förlagt i stormblåst vid åkerslapp. Efter avslutat möte som gick bra hann jag vara med och lägga lite dränering och följa muraranas jobb. Tur man har lite koll, för ett och annat hade dykt upp som de behövde uppmärksammas på....

Dagen på tomten avslutades under kontroll relativt tidigt och fortsatte hemma i telefonen. Att-göra-lista inför imorgon är skriven så nu blir det soffan nästa! 

Grym dag, hoppas på flera sådana!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0