Min kille kan allt!

Mattias har tillsammans med vän till familjen snickrat ihop sektioner till en förrådsbod på brädgården i Kungsör. På Tisdag levereras den till tomten. För att kunna montera den och ställa den på plats behövde vi skrapa bort all växtlighet på den plätt där den ska stå. Vår plan var att be vår granne och grävare ta några tag med grävskopan. Vi svängde förbi för att fråga. Efter en stunds pratande och konstaterande att han hade svårt att hinna, speciellt innan helgen kastar han ur sig, genomtänkt eller inte
- Låna traktorn.
- Va? Vi? Nu?
- Ja.
- Ok.

Sen bar det iväg, jag och Mattias skumpandes i traktor över åkern!

Efter si så där en timme och grymt samarbete hade vi en vågrät plätt på 15 kvm framför oss. Det där är typiskt Mattias, han kan typ ALLT! Jag blir så impad och efter drygt fyra år fortsätter jag att imponeras :)

   
  

...och så här långt är det murat nu....
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0