Shit, shit, shit

Nu börjar en ny tid av okunskap och förvirring igen. Offertunderlag för byggfelsförsäkringen måste fyllas i och bygganmälan måste skickas in. Bygganmälan tror jag vi fixar, men att fylla i det där offertunderlaget känns svårare. Där måste vi precisera vem som ska göra vad och vad allt uppskattningsvis kommer att kosta. Vi vet inget av det än känns det som. Haken blir att om vi inte får till det snarast kommer vi inte att kunna teckna försäkringen i tid och har vi ingen försäkring kommer bygganmälan bli ofullständig och vi kommer inte kunna ha byggsamråd och än mindre kunna börja bygga. Shit, shit, shit...känns det som just nu. Men jag får försöka sätt min tillit till min tidigare erfarenhet som säger mig att det känns så här några dagar sen börjar saker klarna och falla på plats. Var sak har sin tid men just nu önskar jag att vi var ca 3 veckor framåt i tiden.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0