Brevet på lådan

Bygglovskompletteringarna är lagda på lådan så jag hoppas handläggaren ska ha dem imorgon eller på torsdag. Han har för övrigt svarat på om hur vida vi får bygga stenhus eller inte.

Svaret löd: - "Vi är ganska positiva"

Jag är "ganska" nöjd med svaret. Klurigt att veta vad det egentligen betyder bara, hum :) Fortsatt nervös....

Imorgon ska vi åka till en köksfirma som hjälpt oss med ett köksförslag. Imorgon ska vi få se första reviderade förslaget. Av en händelse upptäckte vi att det golvvärmesystem vi är inne på att ha ligger granne med köksfirman så då passar vi på att svänga förbi där med lite ritningar också. Jag älskar när man kan slå flera flugor i en smäll och när man får beta av saker och ting så imorgon blir en bra dag!

Just det, vi har fått en offert från en fönsterfirma, eller från flera faktiskt men en av dem skriver så här: "Jag fick känslan, efter att ha kikat lite på er blogg, att ni är noggranna och jag har därför direkt räknat på vårt allra vackraste fönster".

En annan sa lite mer så här när jag bad om att få offerten specificerad: Jag har en riktigt stor kund på gång just nu så att specificera er offert kommer att ta lite tid. Så kan det vara.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0