+ 42000 bara så där :)

Man blir ju lite glad när man får reda på att man avläst fel pris på offerter. Den här gången och i och för sig första gången, hade vi läst fel på en fönsteroffert. Vi hade kollat på det O-rabatterade priset medan det rabatterade priset var 42000 kr lägre! 42000 smack in i köksbudgeten.....närå vi får väl se vilket hål de kan täcka. Lite skönt var det i alla fall.

Idag har jag även träffat bygglovshandläggaren i egen hög person, äntligen. Han såg och var lika snäll som han har låtit över telefon (och det skriver jag inte bara för att jag avslöjade bloggen för dig idag, haha). Vi gick igenom de sista små detaljerna i ansökningshandlingarna så nu är det färdigt på riktigt! De närmaste grannarna ska få ta del av handlingarna och har två veckor på sig att lägga in protester. Utan protester finns det chans att bygglovet är beviljat om ca 3 veckor. 

Nu måste jag slänga mig på soffa, är helt trött efter att surfat och styrt med byggangelägenheter.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0