Det är det mest exklusiva vi har.


I går var vi hos Ballingslövskök och skissade på köksinredning. Mötet inleds med att vi berättar vilket av deras kök vi sett som vi gillat. Mmm, det är det mest exklusiva vi har, får han ur sig. Otippat! Nä, men det är klart att man ska fastna för det! Än så länge har det varit så i de flesta avseenden. Spisar, lister, fönster, putssystem, avfallskvarnar...you name it! En av, en! av köksblandarna är det undantaget jag kan komma på. Men det är bra, då kan det ju bara bli billigare ;) och det gillar vi....eller jag…Fast vi kommer ju besöka en uppsjö av köksfirmor innan vi bestämt oss så det kommer bli bra i slutänden. Men det är bara så typiskt, det var bara det jag vill säga.


Bygglovshandlingarna är inskickade också! Det får man väl se som ett av de större stegen tycker jag. Nu blir det spännande att se vad dom säger om bygget, farbröderna på kommunen. Hoppas dom är snälla och tänker på att det är jul!


Vad har mer hänt?...Jo, det har börjat trilla in en och annan offert. Tidigare har jag längtat, det gör jag inte längre. Jag förstår väldigt lite av det som står. Det är i det närmaste Grekiska, om det är grekiska man har svårt att förstå…kan vara romerska, mattematik, grejen med att sticka eller något helt annat också. Herregud! Men det kommer nog klarna så småningom som så mycket annat trots allt gjort!


 Jag ser med tillförsikt på framtiden!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0