VVS-möte


Jaha, då har man varit på sitt livs första VVS-möte. Dvs vi har pratat med dem som ska hjälpa oss med VVS-ritningarna. När man först kommer dit, skakar hand och precis har avklarat di verse artighetsfraser är man fortfarande på topp och ser pigg, smart och glad ut.....90 min senare känner man sig totalt tom i huvudet, i alla fall jag. Efter det få Mattias förklara allt på sitt pedagogiska sätt och genast förstår jag allt...eller? Nu har det gått en dag och något jag snappade upp är att dom måste veta exakt vilket badkar vi ska ha, inte nästan, exakt. Mattias har fått en deadline (som jag har satt) på två veckor. Det om något kan bli spännade att se utgången av.

I morgon hoppas jag vi kan bygga vidare på modellen och kanske gör vi ett nytt försök att mäta in husets placering på tomten.

Hum....något saknas....Nu vet jag! Jag måste nog komma på ett "straff" om deadlinen bryts....Det får jag sova på :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

hehehe Mmmmm... man är ju rätt glad över att det finns folk som arbetar med sånt där och som förhoppningsvis vet vad de gör, så att en annan slipper. Har ni pratat el än? För där kan jag säga, där blev jag lost, tog ledigt från mitt vanliga byggledarjobb och befordrade Linus till elansvarig. :)

2011-01-23 @ 12:16:56
Postat av: Claus

Låter bra. Inge möte är som ett VVS-möte. Länge leve Vest Volk Staffeln!

2011-05-03 @ 13:56:50
URL: http://vvs-gavle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0