Han är så snäll....

...och omtänksam vår bygglovshandläggare. Jag kommer på det varje gång jag pratat med honom, fast innan jag ringer är jag alltid livrädd av någon anledning.

Han bedyrar alltid dyrt och heligt att han gör sitt bästa för att handläggningstiden ska gå så fort och enkelt som möjligt och erbjuder sig att hjälpa till med handlingarna. Idag sa han också -"Du behöver inte presentera dig så noga, jag vet vem du är". Han sa det på ett väldigt snällt sätt, lite som att jag inte skulle göra mig det besväret. Alltså jag kan sluta säga -"Hej det är Tove Sandström, jag som förhoppningsvis ska bygga ett hus i Kjula".

Idag ringde jag för att få lite mer kött på benen vad gäller situationsplan och marknivåer. Han förklarar så gärna och ursäktar sig om jag börjar tröttna på honom och hans förklaringar. Jag som trodde det var tvärt om, han som började tröttna på mig. Skönt, då är vi på lite samma nivå och det gäller ju att vi har en god relation då vi kommer att ha ett och annat med varandra att göra framöver.

 

Jag har också bokat ett möte med Herren som hjälper oss med planritningarna. Han ska få göra några sista korrigeringar. Sen får det va klart!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0