Förra veckans mål

Förra veckans mål blev inte riktigt uppfyllda...Nog har vi jobbat på en hel del men allt tar ju som bekant lite längre tid än man tror. Men vi får väl inte ha för höga krav på oss själva just nu kanske utan försöka ta saker med ro. Vi har ju trots allt en bebis att ta hand om också! Fast ska jag säga det själv så är jag katastrofat dålig på att ta saker med ro.....och känner en hel del stress över att hinna bli färdig i något så när planerad tid. Jag får jobba på det helt enkelt, svårare än så är det inte... :/

De sensate veckorna har inläggen här på bloggen blivit allt mer sällsynta och jag tror att jag just nu kommer att fortsätta ungefär så, bara så ni vet....

Jag kommer att lägga ut bilder och text när det hänt lite större saker för just nu tragglar vi ju mest på med samma saker. Ni vet...eldragning, putsning fasad, regling av innerväggar, ventilationsdragning..... tja, det är väl ungefär det.  

I skrivandets stund sitter jag med Hugo framför mig i bärsele på lagom pussavstånd. Det är gött det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0