Första offerten har trillat in

Har gått runt här hemma under eftermiddagen och snorat och funderat på hur man egentligen gör när man begär offerter från företag. Givetvis började dom funderingarna efter att jag skickat ut ett antal förfrågningar. Det är så typiskt mig, jag vill liksom vara effektiv, jag vill att det ska hända saker, fort…..ibland händer det ju att effektiviteten leder till att man får börja om från börja, börja om på nytt.

Idag verkar effektiviteten lönat sig, och tydligen har jag gjort hyfsat rätt också för första offerten har nämligen trillat in i mailboxen till min stora glädje, älskar snabba företag! Förvisso säger den mig inte så mycket, inte ett endaste dugg faktiskt, inte fören flera offerter trillat in.

Jag kan glatt konstatera att vi tagit ytterligare ett steg i bygga-hus-processen. Nu hoppas jag på att de andra företagen är lika snabba för fram tills att alla offerter kommit kommer jag kolla mailen med oerhört korta mellanrum och jag har faktiskt lite annat att göra också.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0